انفورماتیک

IT کاردان  (Help Desk):  حامد حسینی

شماره تماس:43052000

داخلی: 951

 

ITشرح وظایف کاردان

1-پیش بینی نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری، پشتیبانی و حفاظت سیستم رایانه

2-رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه    

3-تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه

4-پشتیبانی شبکه

5-پشتیبانی فنی کلیه سیستمها در شبکه و واحد ها

6-پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل )  اتوماسیون اداری چارگون ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد و .(…

خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار

7-انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT

8-مشاوره در زمینه  IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها

9-بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده

10- نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای مورد نیاز

11-همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود

12-بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی

13-بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی

14-نصب و نگهداری نرم افزارها بر حسب نیاز واحد و به روز رساندن نرم افزار های رایانه و مشارکت و همکاری در برنامه نویسی لازم برای رایانه

15-نصب و عیب یابی سیستم عامل

16-بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی

17- نصب رایانه های جدید و ارتقاء سیستم ها

18-پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور و اسمارت برد

19-امکان سنجی و طراحی نقشه های رایانه های مورد نیاز با توجه به تعداد کاربران، حجم داده ها و نقاط اتصال

20-نگهداري و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه

21-همکاری در اجرای عملیات پیاده سازی و کابل کشی داخلی

22-نصب و راه اندازی ایستگاه های کاری و تنظیمات مربوطه

23-عیب یابی و رفع اشکال در بستر شبکه ارتباطی

24-عیب یابی و تعمیر رایانه و سیستمهای رایانه ای، نصب لوازم و قطعات جانبی به منظور افزایش توانایی های سخت افزاری

25-برآورد و تهیه فهرست فنی قطعات مورد نیاز رایانه و انطباق قطعات خریداری شده با مشخصات فنی مورد نیاز

26-تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم در زمینه نگهداری و بهره برداری سخت افزارها و پیشنهاد به مافوق

27-سرویس و نگهداری سخت افزاری رایانه ها و ابزارهای جانبی آن

28-تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفت ها و مشکلات جهت مافوق

29-ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه

30-ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان

31-انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود

 

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.