![]() |
IT کاردان (Help Desk): حامد حسینی شماره تماس:43052000 داخلی: 951 |
ITشرح وظایف کاردان |
1-پیش بینی نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری، پشتیبانی و حفاظت سیستم رایانه 2-رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه 3-تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه 4-پشتیبانی شبکه 5-پشتیبانی فنی کلیه سیستمها در شبکه و واحد ها 6-پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل ) اتوماسیون اداری چارگون ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد و .(… خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار 7-انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT 8-مشاوره در زمینه IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها 9-بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده 10- نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای مورد نیاز 11-همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود 12-بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی 13-بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی 14-نصب و نگهداری نرم افزارها بر حسب نیاز واحد و به روز رساندن نرم افزار های رایانه و مشارکت و همکاری در برنامه نویسی لازم برای رایانه 15-نصب و عیب یابی سیستم عامل 16-بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی17- نصب رایانه های جدید و ارتقاء سیستم ها 18-پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور و اسمارت برد 19-امکان سنجی و طراحی نقشه های رایانه های مورد نیاز با توجه به تعداد کاربران، حجم داده ها و نقاط اتصال 20-نگهداري و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه 21-همکاری در اجرای عملیات پیاده سازی و کابل کشی داخلی 22-نصب و راه اندازی ایستگاه های کاری و تنظیمات مربوطه 23-عیب یابی و رفع اشکال در بستر شبکه ارتباطی 24-عیب یابی و تعمیر رایانه و سیستمهای رایانه ای، نصب لوازم و قطعات جانبی به منظور افزایش توانایی های سخت افزاری 25-برآورد و تهیه فهرست فنی قطعات مورد نیاز رایانه و انطباق قطعات خریداری شده با مشخصات فنی مورد نیاز 26-تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم در زمینه نگهداری و بهره برداری سخت افزارها و پیشنهاد به مافوق 27-سرویس و نگهداری سخت افزاری رایانه ها و ابزارهای جانبی آن 28-تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفت ها و مشکلات جهت مافوق 29-ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه 30-ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان 31-انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
|