کارشناس حسابداری: سیده سکینه محسنی فر شماره تماس:43052000 داخلی: 603 |
شرح وظایف کارشناس حسابداری: |
1-ثبت اسناد حسابداری کارپرداز و مربوط به دریافت و پرداخت های مالی در دفاتر یا نرم افزار حسابداری 2-ثبت اسناد حسابداری پرداخت حقوق و دستمزد و مزایا و سایر پرداخت ها به پرسنل از جمله حقوق ، بیمه ، مالیات و … در دفاتر یا نرم افزار حسابداری 3-ثبت اسناد حسابداری ورود و خروج انبار 4-ثبت اسناد حسابداری خرید و قراردادهای حجمی و پرداخت به شرکت ها 5-صدور چک اعم از تنخواه، علی الحساب و پیش پرداخت ها و پیگیری مهر و امضاء آن و تحویل به ذینفعان 6-ثبت اسناد حسابداری پایان نامه (آموزشی و پژوهشی) دانشجویان 7-ثبت استهلاک سالیانه اموال 8-کنترل موجودی ریالی انبار و اموال با سیستم حسابداری تعهدی 9-تهیه صورت مغایرت بانک ها هر ماهه 10-کنترل و تنظیم حساب ها و گزارشات بصورت ماهانه 11-کنترل و بستن حسابها در پایان هر سال مالی 12-آماده سازی کلیه اسناد حسابداری جهت رسیدگی توسط کارشناس بررسی و نظارت مالی دانشکده |
کارشناس حقوق و دستمزد: سارا فروغیان شماره تماس:43052000 داخلی:609 |
شرح وظایف کارشناس حقوق و دستمزد: |
1- ارائه گزارش وليست محاسبات حقوق به اداره اقتصادو دارايي 2- پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان شاغل و بازنشسته و ساير هزينه ها 3- كنترل كسورات كاركنان شاغل وبازنشسته وارانه ليست بيمه وماليات به ادارات تابعه 5- نگهداري احكام مربوط به كاركنان قراردادي کار معین و تهيه و تنظيم لیست حقوق و پرداخت حقوق و انجام امور مربوط به كسورات متعلقه و اخذ تأیيديه و سایر موارد مربوط به پرداخت حقوق كاركنان قراردادي کار معین 6- نگهداري حساب كسور قانوني و اقساط وام و كاركنان و انتقال به موقع آنها به حساب سازمانهاي ذيربط 7- محاسبه و صدور سند حق التدریس اساتید-پاداش مقالات و.... 9-انجام امور مربوط به تنظیم قراردادهای سالیانه 10-ثبت درآمدهای دانشکده در سیستم نجات 11- ثبت صحیح و به موقع در سیستم حسابداری 12- بایگانی و نگهداری اسناد حسابداری |