![]() |
امین اموال و انباردار: حامد هاشمی شماره تماس: 43052000 داخلی: 620 |
شرح وظایف امین اموال: |
1-کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مافوق 2- مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل های صادر شده مربوط به امر نگهداری اموال 3-دریافت اسناد و مدارک مالی وبازبینی و کنترل آنها 4-انجام محاسبات و کنترل ارقام و اقلام اسناد 5-ثبت و ضبط عملکرد ها در دفاتر مالی و یا سیستم های رایانه طبق نظر مسئولین ذی ربط 6- رسیدگی و کنترل حساب ها مالی و دفاتر مالی طبق نظر مسئولین 7-دریافت اسناد و مدارک اموال و دارائی ها 8- تشکیل پرونده، بایگانی سوابق و حفظ و نگهداری پرونده ها بر اساس روش های تعیین شده 9- نصب بر چسب کالا، ذکر مشخصات 10- تهیه و تنظیم فرم ها و جداول مربوط به اموال و کالاهای تحویلی و اخذ رسید در صورت لزوم 11- کنترل موجودی اموال هر اطاق حداقل هر شش ماه یکبار و اقدامات لازم برای تعیین وضعیت اموال مستهلک یا مفقود شده احتمالی و گزارش لازم جهت مافوق 12- نظارت در امر جابجایی اموال و تغییرات آن 13- ثبت و ضبط صورت موجودی اموال و دارائی ها در دفاتر مربوط یا سیستم رایانه 14- نظارت بر خروج اموال و صدور پروانه خروج در صورت لزوم، بر اساس مجوز مسئولین واحد و ثبت پروانه خروج در دفتر مربوطه 15- بررسی گزارش اموال مستعمل، خارج از رده، بازدید از آنها و تهیه گزارش های لازم 16- حذف اموال مستعمل، خارج از راه رده و اسقاطی از دفاتر سیستم های مالی طبق نظر مسئولین 17- تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت ها و مشکلات جهت مافوق 18- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه 19- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان |
شرح وظایف انباردار: |
1- کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مافوق 2-رسیدگی بر موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و با نظر مسئولان مافوق. 3- اقدام به حفظ و حراست اجناس تحویلی به انبار و جلوگیری از حیف و میل و خسارات به آنها 4- مطلع ساختن مسئول در مورد اتمام اجناس از هر نوع به منظور تدارک و تحویل آن ها به انبار 5- درخواست خرید کا لابرنامه ریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای مورد نیاز سازمان در حد مطلوب خود 6- همکاری و مساعدت در خرید و تامین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداری شده 7- نگهداری کالا در انبار به نحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات 8- مشاهده عینی کالا (بر اساس تحویل کالا نه فاکتور ارائه شده) 9- ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط و سایر موارد مرتبط 10- درخواست خرید اولیه کالاها به واحد امور مالی ،در صورت عدم موجودی 11- مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت ،صدمه،ضایعه و حادثه ،از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها 12-تحویل کالاهای درخواستی به واحدها 13- تنظیم اسناد تحویل و تحول کالا و ارایه رسید به تحویل دهندگان و اخذ رسید از تحویل گیرندگان. 14- کنترل فاکتورها و حواله ها و سفارش های کالا به منظور اطمینان از صحت آن ها و تنظیم اسناد مربوطه 15- تهیه کارت های انبار و تفکیک آن ها و ثبت اقلام در کارتهای مربوطه یا رایانه و تطبیق با موجودی دفاتر در پایان سال و همکاری در رسیدگی به موجودی انبار 16- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق 17-ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه 18- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان 19-انجام سایر اموریکه در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود. |