قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي (PhD)

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي (PhD)

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي (PhD) و دکتری پژوهشی رشته‌هاي علوم پايه پزشكي، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصيلي 1402/1401

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک بمناسبت قبولی شما داوطلب گرامی

 

      خواهشمند است از تاريخ 1401/07/02 لغايت 1401/07/17 براي ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سايت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است به دليل تداخل ثبت نام از پذيرفته شدگان ساير مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تكميل مدارك و تائيد نهايي آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از نیمسال اول سال تحصیلی 1402/1401 مي باشد.

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش) به سايت Sajed.tums.ac.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام فرمايند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند). توجه: برای چگونگی تکمیل اطلاعات خواسته شده به راهنمای دستیاران و دانشجویان در ابتدای سامانه مراجعه گردد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم در روزهای اداری از ساعت 8/30 تا 14/30 با تلفن 09358772776 و تلفن ثابت 88953141 تماس حاصل فرمایید. (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید).

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

  1.  اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور براساس سهميه قبولي (براي دريافت فرم سند تعهد محضري اینجا کلیک فرمایید و برای اطلاع از نحوه سپردن وثيقه ملكي به جاي سند تعهد محضري قبول شدگان با استفاده سهميه مناطفق محروم و آزاد و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه مراجعه و اینجا کلیک نمایید. 

 

ضمناً درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سند تعهد محضري و مشاوره حقوقي  پيش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 81633361 و سایر شماره های مندرج در سایت دفتر مذکور تماس حاصل فرماييد.

  1. تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي
  2.   اسكن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا 31 شهریور ماه 1401 (براي دانشجويان ترم آخر)
  3. اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 3*4  عكس 3*4 با فرمت JPEG و حجم كمتر از KB 50
  4. ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند). ضمناً ارائه رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي و یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند.(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
  5. تصوير كارت هوشمند پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان و يا گواهي تعويض آن از مراكز پليس + 10 
    1. پذيرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافيت تحصيلي لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی ارشد) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
    2.  پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).
    3.  داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
    4. لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور

https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995

 

  1.  پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.
  2. دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان ازسوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.
  3. دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی بنمایند.
  4.  مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد.
  5. دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
  6. دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
  7. تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره وراهنمایی 096480

 

  1. تصوير گواهی پايان يا معافيت و يا ترخيص از لایحه طرح نيروي انساني
  2. گواهی تسويه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  3.  مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
  4. حکم استخدام رسمی قطعی (سهمیه مازاد مربیان رسمی)

   

  • ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمايند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید.
  • براي دريافت كارت دانشجوئي و اطلاع از امكانات رفاهي، خوابگاه و... به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمايند.

توجه:

 الف: جهت آگاهي از تكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از 48  ساعت کاری به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را مشاهده و پرينت فرمايید.

ب: درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد لطفاً سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایيد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633047  و شماره واتس آپ 09302308499 تماس حاصل فرمایید.

 

تاريخ ثبت نام حضوري

تاريخ ثبت نام حضوري جهت تحويل اصل مدارك از روز شنبه 1401/08/01 لغايت 1401/08/03 مي‌باشد. لطفاً پذيرفته شدگان با در دست داشتن اصل مدارك و پرينت ثبت نام تاييد شده و تاييديه گزينش به دانشكده محل پذیرش مراجعه فرمايند.

توجه: مراجعه حضوري دانشجويان شاهد و ايثارگر اعم از افرادي كه با سهميه و يا غير سهميه قبول‌ شده‌اند به واحد مديريت امور دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت ارائه‌ اصل مدارك ايثارگري و تكميل مراحل ثبت‌نام الزامي است.

 

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.