تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان

تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون ورودي دوره کارشناسی ارشد سال تحصيلي 1401/1402

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک بمناسبت قبولی شما داوطلب گرامی 

خواهشمند است از تاريخ 1401/07/11 لغايت 1401/07/21 براي ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سايت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است به دليل تداخل ثبت نام از پذيرفته شدگان ساير مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تكميل مدارك و تائيد نهايي آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از نیمسال اول سال تحصیلی 1401/1402و یا با تشخیص و نظر دانشکده و گروه آموزشی از نیمسال دوم 1401/1402 مي باشد.

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

  1. تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي
  2.  اسكن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 30 شهریور ماه 1400 (براي دانشجويان ترم آخر)
  3. اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 4*3 با فرمتJPEG  وحجم كمتر ازKB 50
  4. تصوير كارت هوشمند پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان و يا گواهي تعويض آن از مراكز پليس + 10 
  5. پذيرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافيت تحصيلي لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://services.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.

تبصره 1 - پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).

تبصره 2 - داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.

  • لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور
  • https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995
  •  پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.
  • دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان ازسوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.
  • دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی بنمایند.
  •  مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد.
  • دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
  • تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره وراهنمایی 096480
  1.  تصویر گواهی پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام طرح خدمات  قانونی تا تاریخ 1401/06/31
  2. ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا تاریخ1401/06/31 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های (1ـ پرستاری مراقبت های ویژه 2ـ پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان 3ـ  پرستاری اورژانس 4ـ  مدیریت پرستاری)
  3. گواهی تسويه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان

9- تصوير كارت سهميه ايثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش) به سايت Sajed.tums.ac.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام فرمايند بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم با تلفن های 88992765 – 021 و یا 09383340659 تماس حاصل فرمایید. (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاذه نمایند).

ب: جهت آگاهي از تكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از 48 ساعت کاری به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسيد تاييديه آن را جهت ارائه به هنگام ثبت نام حضوري در دانشكده پرينت فرمايید.

ج: درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد لطفاً سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایيد.

د: ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق شروع دوره و نحوه وزمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمايند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید.

ر: براي دريافت كارت دانشجوئي و اطلاع از امكانات رفاهي، خوابگاه و... به سايت معاونت دانشجويي فرهنگي به سایتhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمايید.

ز: ارسال هرگونه درخواست (به غير از اسکن مدارك ثبت نامي كه بایستي صرفاً از طريق سايت ثبت نام صورت گيرد) بوسيله تلفن همراه از طريق آدرس ميز خدمت امكان پذير مي باشد و نياز به مراجعه حضوري نخواهد داشت .برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک فرمایید.

ه: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با شماره 81633726 مرکز خدمات رایانه و یا دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633047  و شماره واتس آپ 09302308499 تماس حاصل فرمایید. ضمناً تلفن شماره 81633751 اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ایام ثبت نام از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 پاسخگو سوالات احتمالی شما عزیزان خواهد بود.

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.