دورهمی رئیس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر حسین قنبری رئیس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارمندان این دانشکده در دورهمی صمیمانه ای دیدار و ضمن تبریک روز کارمند به مدعوین و قددانی از زحمات ایشان، برتعهد کاری و احساس شور نشاط بیشتر از پیش در کارمندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، این مراسم گرم و صمیمی به مناسبت روز کارمند نه تنها فرصتی برای ایجاد انگیزه و ارتقای کارکنان بود، بلکه نشان دهنده ارزش والای نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان و تشویق ایشان به دستاورد های بیشتر و بهتر بود.
دوشنبه 6 شهریور به مناسبت روز کارمند، مراسم تکریم کارمندان این دانشکده باحضور دکترحسین قنبری رئیس و علی هشیار معاون مالی اداری این دانشکده، درسالن همایش برگزار شد.
درابتدای این مراسم، دکتر قنبری ضمن تبریک روز کارمند به مدعوین و قدردانی از زحمات ایشان  به اهمیت نیروی انسانی و تقویت حس همدلی و تعهدکاری و روابط گرم و صمیمانه بین کارکنان در محیط کاری اشاره کرد.
در ادامه تعدادی از کارمندان خاطراتی از دوران خدمت خود تعریف کردند و جوایزی به خاطرات برتر اهداشد.
در انتها دکتر قنبری به همراه تعدادی از معاونان با اهدای لوح یادبود و همچنین گلهایی چشم نواز به حاضرین این روز را تبریک گفت.
این مراسم نه تنها فرصتی برای ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه کارکنان بود بلکه نشان دهنده ارزش والای نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان و تشویق ایشان به دستاورد های بیشتر و بهتر بود.

الهام اسدی
تهیه کننده:

الهام اسدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *