دانشکده فناوری های نوین پزشکی در بعد علمی و آموزشی وارد عصری جدید، مهیج، و همراه با چالشهای گوناگون برای توسعه و ارائه خدمات آموزشی برتر در ردههای ملی و بینالمللی شده است.
یکی از اولویت های اصلی حوزه آموزش دانشکده فناوری های نوین پزشکی ،ارتقا کیفیت آموزش وایجاد تحول در سیستم آموزشی است تا با توجه به رسالت دانشکده بتواند الگوی آموزشی دانشگاه های نسل سوم را در دانشکده پیاده کند.بدین منظور استفاده از متد های جدید آموزشی ،آموزش نیاز محور،اولویت دادن به آموزش های عملی وکاربردی از اصلی ترین برنامه های آموزشی دانشکده است.برای رسیدن به این اهداف،برنامه های مختلفی در حوزه آموزش دانشکده با همکاری گروه های آموزشی،اعضا محترم هیات علمی ودانشجویان عزیز که همگی در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند طراحی شده است.اهمیت نظام جامع ارزشیابی نیز در همین راستا وبا هدف ارتقا کیفی برنامه های آموزشی دانشکده مورد توجه بوده است.امیدواریم با فائق آمدن بر مشکلات وچالشهای پیش رو بتوانیم با ارتقا ء کیفی برنامه های آموزشی به استانداردهای بین المللی مستقر در دانشگاه های تراز اول دنیا نزدیک شویم.
در این راستا، و همراه با سیاستهای وزارت بهداشت، ارائه دورههای تحصیلات تکمیلی ودکتری تخصصی در رشتههای زیر دایر میباشند:
تحصیلات تکمیلی
کارشناسی ارشد:
- نانوفناوری پزشکی
- بیوتکنولوژی پزشکی
دکتری تخصصی:
- نانوفناوری پزشکی
- بیوتکنولوژی پزشکی
- مهندسی بافت
- علوم سلولی کاربردی
- علوم اعصاب ومطالعات اعتیاد و تصویر برداری عصبی
- پزشکی مولکولی
تاریخچه پذیرش ودانش آموختگی دانشجویان در رشته های مختلف دانشکده :
1385: پذیرش اولین دوره کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری پزشکی
1386: پذیرش اولین دوره PhDرشته های نانوفناوری پزشکی
1387 :پذیرش اولین دوره PhDرشته های زیست فناوری پزشکی ,پزشکی مولکولی وعلوم اعصاب
1388: اولین دوره دانش آموختگی دانشجویان کارشناسی ارشد نانو فناوری پزشکی
1388: پذیرش اولین دورهPhDرشته مهندسی بافت
1388: پذیرش اولین دوره Ph.Dرشته مطالعات اعتیاد
1391: پذیرش اولین دوره Ph.Dرشته علوم سلولی کاربردی
1398: پذیرش اولین دوره Ph.Dرشته تصویربرداری عصبی
دکتر محمدعلی مظلومی |
معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشکده |