کتاب «اصول تولید فرآورده های پزشکی بازساختی (بافت، ژن و سلول درمانی) بر مبنا GMP» منتشر شد

برای اولین بار در حوزه پزشکی بازساختی و سلول درمانی کتاب «اصول تولید فرآورده های پزشکی بازساختی (بافت، ژن و سلول درمانی) بر مبنا GMP» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، کتاب "اصول تولید فرآورده های پزشکی بازساختی (بافت، ژن و سلول درمانی) بر مبنایGMP " منتشر شد. این کتاب را دکتر جواد وردی، مدیر و عضو هیئت علمی گروه علوم سلولی کاربردی این دانشکده با همکاری دکتر مصطفی کریمی، دکتر شیوا شریف و دکتر سیدعبدالرضا مرتضوی طباطبایی تالیف کرده است.
دکتر جواد وردی، در خصوص این کتاب گفت: این کتاب، کتابی جامع و تخصصی است که برای اولین بار در حوزه پزشکی بازساختی و سلول درمانی و محصولات پیشرفته پزشکی بر مبنای سلول، بافت و ژن (ATMPs) تألیف گردیده و مرجع علمی و رفرنس معتبر برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم سلولی کاربردی،  مهندسی بافت،  پزشکی مولکولی، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی پزشکی و دارویی، پزشکان، متخصصان بالینی، داروسازان و متخصصان دارویی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی، محققان و علاقه مندان به پزشکی بازساختی و سلول درمانی است.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *