بازدید مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه تهران از کانون بسیج دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بسیجی باید با روحیه ای جهادی و دلسوزانه در مسیر رسالت خود حرکت کند تا بتواند تاثیرگذار باشد. هر فردی در هر سمت و جایگاهی با هر سلیقه و تفکر اعتقادی و سیاسی، زمانی که در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه است نمادی از یک بسیجی واقعی است.

 
به  گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، اولین نشست مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، با مسئولان و اعضای بسیج اساتید و کارکنان دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات طبقه دوم برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حسین قنبری فرمانده کانون بسیج دانشکده ضمن خوش آمدگویی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ های علمی و فرهنگی موجود در دانشکده را بیان کرد.
در ادامه دکتر محمد کاظم بخشنده در سخنانی با تشکر از تلاش فعالین بسیج به تبیین نقش و جایگاه بسیج در اقدامات فرهنگی و علمی دانشگاه اشاره کرد.
وهمچنین ایشان با اشاره به وقایع و جریانات اخیر فلسطین و غزه، به برگزاری هرچه با شکوه‌ تر مناسبت‌های مذهبی همچون گردهمایی مذهبی سیاسی اربعین حسینی تاکید و اینگونه بیان کرد که بسیجی واقعی بایستی با روحیه‌ ای جهادی و دلسوزانه در مسیر رسالت خود حرکت کند و هر فردی اعم از پزشک، پرستار و... در جایگاه خود میتواند به این مهم کمک کند.
در پایان نیز هریک از اعضا نقطه نظرات خود را بیان کرده و به بحث و گفتگو پرداختند.
 
 
کلمات کلیدی
صدیقه غلامی
تهیه کننده:

صدیقه غلامی