قدردانی از فارغ التحصیل رشته مهندسی بافت در دانشکده فناوری های نوین پزشکی

دفتر ایثارگران دانشگاه مراسم قدردانی از دکتر احمدرضا فرمانی، فارغ التحصیل رشته مهندسی بافت را در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دوشنبه 3 بهمن  1401، مراسم قدردانی از دکتر احمدرضا فرمانی، فارغ التحصیل رشته مهندسی بافت توسط دفتر ایثارگران دانشگاه،‌ در این دانشکده با حضور دکتر کشاورز، دبیر ستاد شاهد و ایثارگر؛ دکتر احسان پورمحمدیان؛ دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده و دکتر مسعود خسروانی،‌ مدیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

دکتر احمدرضا فرمانی اخیراً موفق به کسب جایزه جشنواره ایثار شده است.
وی در این باره گفت: جشنواره ایثار، جشنواره ای است که دانشجویان نخبه و ایثارگر دستاوردهایشان را ارائه می کنند. من دوره کارشناسی را در رشته شیمی پلیمر دانشگاه صنعتی اصفهان، دوره ارشد را در رشته مهندسی پلیمر از پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و با معدل 19.02 به عنوان شاگرد اول در رشته دکتری مهندسی بافت از دانشکده فناوری های نوین پزشکی فارغ التحصیل شدم. همچنین امتیازات پژوهشی من 6 مقاله ISI با اسم اول، 2 مقاله ISI با اسم همکار، ارائه چندین مقاله در کنفرانس های مختلف، ترجمه 3 کتاب،‌ 1 ثبت اختراع در کامپوزیت و برنده پوستر برتر در هشتمین کنگره ملی و بین المللی ترمیم زخم ایران می باشد. این فعالیت های آموزشی و پژوهشی من بود که باعث شد تا در جشنواره ایثار انتخاب شوم.
دکتر خسروانی گفت: توصیه شما به دانشجویان چیست؟ خانواده چه نقشی در پیشرفت شما داشت و در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید؟
دکتر فرمانی گفت: مشکلی که من خودم با آن در دوره ارشد مواجه بودم، این بود که دانشجویان ارشد باید با نحوه انجام کارهای پژوهشی آشنا شوند. کارگاه های استعداد درخشان را اجباری کنند که همه دانشجویان آنها را شرکت کنند تا بیشتر با روندهای پژوهشی آشنا شوند. مورد دیگر اینکه قبل از پروپوزال نویسی دانشجو موظف شود تا چند پایان نامه در حیطه موضوع خود مطالعه کند. این باعث می شود تا پروپوزال خود را صحیح بنویسد. در خصوص نقش خانواده باید بگویم که مادرم همیشه در همه مقاطع مشوق من بودند. در حال حاضر برای عضویت هیات علمی در گروه مهندسی بافت دانشگاه فساء اقدام کرده ام که ان شالله پذیرفه شوم.
در پایان این مراسم، از این نخبه ایثارگر به پاس فعالیت های علمی برجسته قدردانی شد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *