کسب رتبه برتر غرفه دانشکده فناوری های نوین پزشکی در جشن دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

غرفه دانشکده فناوری های نوین پزشکی با ارائه دستاورد های علمی و پژوهشی خود رتبه برتر را در جشن دانش آموختگان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، 29 شهریور 1403 جشن دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساعت 18 تا 21 در محوطه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

 در کنار فرایند برگزاری جشن ، دوازده غرفه با حضور دانشکده‌های مختلف دانشگاه به منظور نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی گروه‌های مختلف برگزار شد.

در این غرفه، دستاوردهای گروه‌های مختلف علمی دانشکده شامل پروژه‌های تحقیقاتی، دستاوردهای فناورانه و مقالات برتر در قالب بنر و پوستربه نمایش گذاشته شد.

همچنین کلیپ هایی ازجمله معرفی دانشکده، معرفی گروه های آموزشی، دستاورد های علمی و معرفی شرکت های دانش بنیان دانشکده به منظورمعرفی بخش های مختلف دانشکده و اساتید محترم در معرض نمایش قرار داده شد؛که این بخش مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و فرصتی برای معرفی فعالیت‌های دانشکده به دانشجویان و اساتید سایر دانشکده‌ها و همچنین میهمانان جشن فراهم نمود.

برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان و ایجاد فضای سرگرم‌کننده در غرفه، ابزارهایی مانند واقعیت مجازی نیز فراهم شد. این ابزارها توانستند جمع زیادی از بازدیدکنندگان را به غرفه جلب کنند و تجربه‌ای متفاوت و جالب برای آنها رقم بزنند. همچنین سرگرمی هایی در قالب مسابقه در غرفه برگزار گردید و به دانشجویان جوایزی اهدا شد.

غرفه دانشکده با تلاش و همکاری صمیمانه دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده برگزار شد. هر گروه دانشجویی با شور و اشتیاق دستاوردهای خود را معرفی کردند. و در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های غرفه نقش فعال داشتند.

در پایان گفتنی است دانشکده فناوری های نوین پزشکی به عنوان غرفه برتربرگزیده شد.

 

 

 

کلمات کلیدی
صدیقه غلامی
نویسنده:

صدیقه غلامی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *