کسب مقام دومی دانشجوی دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان

سیده مهسا صالحی ریحانی، دانشجوی دکتری تخصصی رشته بیوتکنولوژی پزشکی دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب مقام دوم در مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، بنیاد ملی نخبگان با هدف ترغیب دانشجویان برای رفع نیازهای صنعتی و دانش بنیان کشور، اولین دوره از مسابقات مسئله محور (طرح شهید بابایی) را در 5 حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی با 4500 نفر شرکت کننده برگزار کرد.
سیده مهسا صالحی ریحانی دانشجوی دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی دانشکده به همراه تیم خود در حوزه زیست فناوری موفق به کسب رتبه دوم کشوری در پروژه "روش مناسب غیرفعالسازی ویروسی محلول پروتئینی با منشا خون انسانی" که چالش شرکت سل تک فارمد بود، شد.
این مسابقه با همکاری شرکت های فناور و صنعتی با تعریف پروژه و راهبری تیم ها، زمینه جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور فراهم کرده است. شرکت کنندگان در مسابقات ره نشان این فرصت را پیدا می کنند تا در بستر انجام پروژه های واقعی و مورد نیاز کشورمان، توانمندی ها خود را محک زده و از بسترهای توانمندسازی ره‌نشان استفاده کنند. پس از آن در صورت عضویت در تیم های برگزیده،  افراد و گروه ها مسیر تخصصی خود را به صورت برپایی یک شرکت نوپا و یا جذب در مجموعه های فناور و صنعتی شروع خواهند کرد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *